Mamut promuje gotowe tosty z czekoladą
Ruszyła kampania digitalowa promująca nowość w kategorii przekąsek słodkich - Tosters sub-brand marki Mamut. To gotowe, chrupiące tosty z czekoladą mleczną.
Kampania bazuje na spocie reklamowym prezentującym nowość oraz banerach i grafikach w kilkunastu formatach. Kreacje można zobaczyć przeglądając ulubione portale internetowe, aplikacje, media społecznościowe (TikTok, Facebook, Instagram oraz YouTube) oraz podczas korzystania z gier mobilnych.
- Planując kampanię zależało nam na utrwaleniu kontaktu z marką, poprzez krótsze formy reklamowe i zapoznaniem z produktem. Naszą strategię opieramy na zwiększeniu świadomości marki. Szczególny nacisk stawiamy na zasięg, częstotliwość wyświetleń i remarketing. – mówi Bartłomiej Łata, kierownik działu marketingu Mamut Polska. I dodaje: - Elementy te budujemy poprzez dane analityczne. Postawiliśmy na synergię i działań sprzedażowych z wizerunkowymi. Targetowanie odbywa się na podstawie danych list zakupowych Polaków, behawioralnie oraz w oparciu o look- alike, czyli użytkowników wykazujących podobne zachowania online. Kampanię opieramy także na analizie danych z Google Analitycs z kierowaniem na placementy i pod kątem zachowań online.
Kampania obejmuje także platformę Blix, na której pojawią się banery reklamowe między stronami gazetek sieci handlowych.
Dla TOSTERS’ów zaprojektowano dedykowany Landing Page (www.tosters.mamutsa.pl), z którego można m.in. poznać składniki i wartości produktu. Poza kampanią digitalową akcję wspiera szereg skoordynowanych działań promocyjnych w sieciach handlowych w całej Polsce, a także akcji realizowanych we współpracy z influencerami.
Za strategię, kreację, produkcję spotu oraz zakup mediów odpowiada agencja Creative Answer.
Dołącz do dyskusji: Mamut promuje gotowe tosty z czekoladą