Magna Global: 150,7 mld USD na telewizyjną reklamę w 2010 r.
W bieżącym roku globalne nakłady na telewizyjną reklamę wzrosną o 6,4 proc., do 150,7 miliarda dolarów.
W ciągu najbliższych pięciu lat wydatki te mają rosnąć rocznie średnio o 5,4 proc. - prognozuje firma Magna Global.
W tym okresie najszybciej rozwijającym się regionem na globalnym rynku reklamy telewizyjnej ma być Ameryka Łacińska. Nakłady mają tam rosnąć rocznie średnio o 8,9 proc., a liderem będzie Argentyna (16,5 proc.).
Z kolei dla Ameryki Północnej Magna prognozuje na lata 2010 - 2015 średni roczny wzrost o 3,8 proc., dla regionu Azji i Pacyfiku o 7,8 proc., a dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) o 4,7 proc.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Magna Global: 150,7 mld USD na telewizyjną reklamę w 2010 r.