Magda Den na pokładzie Spotlight Agency
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den.
Magda Den jest odpowiedzialna za zarządzanie projektami wizerunkowymi, negocjacjami warunków biznesowych, kampaniami ambasadorskimi i współpracami Natalii "Natsu" Karczmarczyk.
Magda Den przeszła do Spotlight z LifeTube, gdzie odpowiadała za pracę z twórcami zewnętrznymi kategorii lifestyle i muzyka, w imieniu których dbała o dobre relacje z klientami agencji i nawiązywała oraz koordynowała współprace influencerskie. Zajmowała się odpowiednim dobieraniem twórców do potrzeb konkretnych projektów, a także prowadzeniem kampanii, w tym egzekucją świadczeń wynikających z wynegocjowanych kontraktów.
Przed dołączeniem do LifeTube Magda pracowała w firmie świadczącej usługi zarządzania nieruchomościami MVGM, gdzie zajmowała stanowisko marketing coordinator. Była między innymi odpowiedzialna za organizację eventów w budynkach biurowych dla najemców.
Ukończyła studia na Politechnice Białostockiej na wydziale zarządzania. Ponadto po zrealizowanym kursie planowania, organizacji i zarządzania projektami została certyfikowanym event managerem.
Dołącz do dyskusji: Magda Den na pokładzie Spotlight Agency