Magazyny people z niższą sprzedażą, „Show” stracił najwięcej
Wszystkie magazyny z segmentu people zanotowały w lutym r. nieduże spadki sprzedaży ogółem. Największy z nich dotknął dwutygodnik „Show”. Liderem segmentu pozostaje „Party”.
W lutym br. średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) wyniosła 462 540 egz., czyli była o 1,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 417 986 egz. i była o 4,4 proc. wyższa niż w lutym 2009 roku, co było największym spadkiem w rankingu.
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które zanotowała spadek sprzedaży o 1,08 proc. i w drugim miesiącu 2010 roku sprzedała się w ilości 230 459 egz.
Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska), ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 106 618 egz., czyli niższą o 3,66 proc. niż rok wcześniej.
luty | ||
2010 | 2009 | |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Party Życie Gwiazd | 462 540 | 468 840 |
Show | 417 986 | 437 380 |
Viva | 230 459 | 232 977 |
Gala* | 106 618 | 110 668 |
Porównując dane lutowe do danych ze stycznia br., widać, że swoją sprzedaż ogółem w tym ujęciu poprawiły znacząco „Viva!” (wzrost aż o 53,2 proc.) oraz „Gala”, zaś spadki zanotowały „Show” i „Party”. W przypadku „Vivy!” trzeba dodać, że w lutym br. jedno z dwóch wydań tego pisma ukazało się w cenie promocyjnej 1,99 zł, a w styczniu oba sprzedawane były w normalnej cenie 5,90 zł.
2010 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Party Życie Gwiazd | 462 540 | 467 393 |
Show | 417 986 | 453 833 |
Viva | 230 459 | 150 387 |
Gala* | 106 618 | 91 684 |
* - "Gala" to jedyny tygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to dwutygodniki.
Dołącz do dyskusji: Magazyny people z niższą sprzedażą, „Show” stracił najwięcej
http://chomikuj.pl/?page=221848