Magazyn „Skarb” w Rossmannie zmienił layout i stał się kwartalnikiem
Wydawany przez sieć drogerii Rossmann magazyn custom publishing „Skarb” od maja zmienił formułę: będzie teraz wydawany w rytmie kwartalnym, z własnymi sesjami modowymi, bez rubryk modowych i wywiadów z celebrytami. Nie zmienia się redaktor naczelna pisma: jest nią rzecznik prasowy firmy Agata Nowakowska.
„Skarb” od czerwca 2019 roku nie jest już wydawany przez Agorę - umowa z tą spółką wygasła po trzech latach. Magazyn nie znika jednak z rynku: jeszcze w marcu 2019 roku rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska mówiła nam wówczas, że trwają prace nad odnowieniem formuły pisma.
Pismo w poprzedniej formule przestało się już ukazywać. W maju br. magazyn pojawił się jako kwartalnik. Zmieniła się czcionka i logo, redakcja postawiła na nowoczesny wygląd, własne, duże zdjęcia i materiały redakcyjne. Nie ma też już wywiadów z celebrytami.
Pismo ma nową szatę graficzną, nawiązującą do magazynów kobiecych segmentu premium. Całkowicie inna jest makieta, zmienił się też układ treści. W pierwszym numerze pojawiły się nowe działy: „Dobre Nawyki”, „Trendy Uroda”, „Trendy Zdrowie”, Trendy Dieta”, „Trendy Świat Dzieci” i „Trendy Zwierzaki”.
Layout przygotowała dyrektor artystyczna pisma Joanna Skiba. W redakcji - poza Agatą Nowakowską - znalazły się jeszcze Katarzyna Dębska, Julita Goss i Monika Kaczyńska.
Pismo „Skarb” ma 146 stron, ukazuje się w nakładzie miliona egzemplarzy. Dystrybuowane jest bezpłatnie w sieci drogerii Rossmann.
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Skarb” w Rossmannie zmienił layout i stał się kwartalnikiem
tak Aniu bo to trendy pismo o trendach :) Trend trenda trendem trenduje :)