SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość”, skoki narciarskie i pogoda najdroższe w cenniku TVP na luty

Wśród najdroższych pod względem cen reklam pozycji w ramówce TVP na luty br. są „M jak miłość” w TVP2, transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz niedzielna prognoza pogody w TVP1.

W TVP1 najdroższa reklama kosztuje 59,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). To stawka za spot emitowany przy jednej z transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich (3 lutego br.). Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za spot przy prognozie pogody w niedzielny wieczór - cena wynosi 53,9 tys. zł. W dni robocze stawki są niższe i nie przekraczają 41,2 tys. zł.

Na 51 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy niedzielnym serwisie sportowym. Za reklamę w tym bloku w dni powszednie trzeba natomiast zapłacić maksymalnie 28,3 tys. zł. Porównywalne stawki obowiązują w bloku reklamowym przy „Wiadomościach”  - do 28,7 tys. zł w niedziele i do 43 tys. zł od poniedziałku do piątku.

13 i 20 lutego br. TVP1 będzie transmitować 1/8 finału Ligi Mistrzów - cena reklamy wynosi 27,9 tys. zł. Z kolei 25 lutego br. w Jedynce będzie można obejrzeć eliminacje mistrzostw świata koszykarzy. Za spot przy meczu Polaków z Holendrami reklamodawcy zapłacą maksymalnie 21,9 tys. zł.

Wśród seriali w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest „Ojciec Mateusz” - spot przy nim wyceniono na 39,2 tys. zł. Reklama przy „Blondynce” to wydatek rzędu 36,5 tys. zł, przy „Komisarzu Alexie” - 26,5 tys. zł, a przy „Echo serca” - 12,9 tys. zł.

Zainteresowani obecnością w bloku przy programie „Sanatorium miłości” zapłacą nawet 21,3 tys. zł za 30-sek. film reklamowy, a ci marketerzy którzy chcą się pojawić przy „Sprawie dla reportera” muszą się liczyć z wydatkiem 37,3 tys. zł za pojedynczą reklamę.

W TVP2 tradycyjnie już najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość”. 30-sek. spot kosztuje w bloku przy tej produkcji 83,7 tys. zł. Za reklamę przy „Barwach szczęścia” trzeba zapłacić 53,6 tys. zł, przy „Na dobre i na złe” -  50,6 tys. zł, a przy „Na sygnale” -  43,3 tys. zł.

Spot przy show muzycznym „Voice Kids” wyceniono na 25,4 tys. zł. Cena ta znacząco wzrośnie przy finałowym odcinku 23 lutego br. i wyniesie 43,7 tys. zł.

Marketerzy, których interesuje blok reklamowy przy „Magazynie Expressu Reporterów”, muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 51,6 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze ogłosiło cennik reklamowy na luty.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, skoki narciarskie i pogoda najdroższe w cenniku TVP na luty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl