"Love is in the air" – nowy spot w kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham" (wideo)
Aviva udostępniła drugi spot wspierający program społeczno-edukacyjny "Wiem, czym oddycham", którego celem jest zwrócenie uwagi na szkodliwe skutki smogu. Film "Love is in the air" można zobaczyć w telewizji i internecie.
Spot "Love is in the air" to kolejny element programu "Wiem, czym oddycham", który Aviva uruchomiła 14 listopada br. Ma on zwiększyć świadomość wpływu smogu na zdrowie.
30-sekundowy film przedstawia zakochaną parę, wokół której w powietrzu unosi się nie tylko miłość, ale także liczne zanieczyszczenia. Spot zachęca do korzystania z wewnętrznych sensorów monitorujących jakość powietrza w domu. Klienci zawierający nowe ubezpieczenia na życie i zdrowie w Avivie otrzymują rabaty na ich zakup, a płacący wyższe składki otrzymują je bezpłatnie.
Cała akcja obejmuje także cykl programów edukacyjnych przygotowany przez Avivę we współpracy z redakcją programu śniadaniowego "Dzień Dobry TVN", aktywności w social media oraz aktywację dla mieszkańców ze 150 czujnikami monitorującymi jakość powietrza do rozdanie nieodpłatnie. Ambasadorką akcji jest aktorka Małgorzata Kożuchowska.
Strategię programu "Wiem, czym oddycham" opracował dział wewnętrzny Aviva. Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Zenith. Działania public relations powierzono agencji Zoom bsc.
Dołącz do dyskusji: "Love is in the air" – nowy spot w kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham" (wideo)