Aviva nową kampanią promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Aviva startuje dziś z nową odsłoną kampanii "Jesteśmy przy Tobie", której celem jest wsparcie sprzedaży ubezpieczeń na zdrowie i życie oraz ubezpieczeń majątkowych. Działania realizują agencje 2012, Spark Foundry (Publicis Media) i Papaya Films.
- Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, które jest kluczową wartością ubezpieczeń, również w trudnych czasach pandemii. Styczniowy spot zwraca uwagę na konkretne rozwiązanie, jakim jest ubezpieczenie od poważnego zachorowania na sumę sięgającą nawet 800 000 zł - mówi Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie.
Ubezpieczenie to zapewnia wypłatę środków finansowych w razie zdiagnozowania jednej z 45 poważnych chorób, w tym nowotworu złośliwego, zawału serca i udaru mózgu. Ubezpieczony może przeznaczyć pieniądze na diagnostykę, leczenie, leki, rehabilitację, bieżące utrzymanie, spłatę zobowiązań czy też potraktować je jako rekompensatę utraconych dochodów.
Kampania telewizyjna i internetowa potrwają do 21 marca.
- W styczniu reklamujemy ubezpieczenia na życie i zdrowie, zaś w lutym i marcu ubezpieczenia majątkowe. Spoty emitujemy w mediach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem jest reklama w radiu, na outdoorze oraz działania w mediach społecznościowych - mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie.
Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcja: Rio de Post.
Dołącz do dyskusji: Aviva nową kampanią promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie (wideo)