Marta Strzyżewska dyrektor działu marketingu i cyfryzacji w Avivie
Marta Strzyżewska objęła nowe stanowisko dyrektora działu marketingu i cyfryzacji w firmie ubezpieczeniowej Aviva. Pracę po 5 latach kończy Iwona Czech.
Marta Strzyżewska w Avivie będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie.
Strzyżewska poprzednio, od 2018 jako dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy Luxmed odpowiadała za strategię i wizerunek marek, kampanie marketingowe offline i online oraz komunikację w social media.
Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w departamencie marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009-2015 pracowała w grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu odpowiadała m. in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 2016 roku była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. W sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Pracę w Avivie po 5 latach kończy Iwona Czech, dyrektor działu komunikacji i zarządzania marką.
- Bardzo dziękuję Iwonie za lata pracy w Avivie, zaangażowanie i wkład w budowanie naszej firmy. Dziękuję za ostatnią kampanię Aviva Medykom, która była wyjątkowym zaznaczeniem obecności naszej marki w tym trudnym czasie. Życzę pomyślności w dalszej drodze zawodowej - mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Dołącz do dyskusji: Marta Strzyżewska dyrektor działu marketingu i cyfryzacji w Avivie