LinkedIn ruszył po polsku
Serwis społecznościowy dla pracowników LinkedIn został udostępniony w polskiej wersji językowej. W naszym kraju korzysta z niego miesięcznie ponad pół miliona użytkowników.
Użytkownicy LinkedIn mogą zmienić jego wersję językową na polską, wprowadzając odpowiednie modyfikacje w zakładce „Ustawienia” swojego konta. Ponadto uruchomiono stronę powitalną dla polskich internautów - dostępną pod adresem linkedin.com/polski.
Obecnie z LinkedIn korzysta miesięcznie ponad 500 tys. użytkowników z Polski, wśród których najwięcej jest osób pracujących w branżach informatycznej, bankowej i telekomunikacyjnej. Z serwisów społecznościowych poświęconych pracy i karierze zdecydowanie popularniejsze jest polskie GoldenLine, które w styczniu br. miało ok. 2,1 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane).
Polska wersja to siedemnasta wersja językowa LinkedIn. W ub.r. serwis został udostępniony w Europie po czesku, holendersku, szwedzku, rosyjsku, rumuńsku i turecku.
Dołącz do dyskusji: LinkedIn ruszył po polsku