1,16 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49
Nowy program „Lego Masters” ogląda średnio 1,16 mln widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49.
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 14 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 1,16 mln osób, co przełożyło się na 7,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,37 mln oglądających.
TVN w paśmie nadawania „Lego Masters” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!” i „Komisarza Alexa”, osiąga 10,39 proc. udziału. Druga jest TVP2 („Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” i „The Voice of Poland”; 9,28 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,60 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w programie są Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,16 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49
A tak lubię Lego :(