SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kompania Piwowarska wprowadza Lech Free Active Hydrate

Lech Free, marka Kompanii Piwowarskiej, rozszerza swoje portfolio o Lecha Free Active. Jest to piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Launch produktu zostanie wsparty kampanią reklamową.

Wiosną do oferty Lech Free dołącza Lech Free Active Hydrate - pierwszy w portfolio marki wariant piwa bezalkoholowego o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny. Lech Free Active Hydrate to kontynuacja strategii marki, brandu od lat związanego z aktywnym stylem życia.

"Produkt posiada unikalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, które tracimy podczas wysiłku fizycznego, zabieganego dnia czy upałów. Nowy napój łączy bezalkoholowego lagera z soczystym, słodkim smakiem mango i kwaśną, orzeźwiającą nutą cytryny" - informuje producent w komunikacie.

Dzięki zawartości odpowiednich składników, Lech Free Active można zaliczyć do roztworów węglowodanowo-elektrolitowych, które zwiększają wchłanianie wody podczas wysiłku fizycznego.

Lech Free Active 0,0% jest dostępny w puszkach i w butelkach o pojemności 330 i 500 ml.  Na półkach sklepowych i w lodówce opakowanie Lech Free Active wyróżnia się nową kolorystyką – srebrno-niebieskim kolorem logo, innym niż dostępne na rynku smakowe piwa z kategorii Lech Free.

Lech Free Active będzie reklamowany w telewizji

Launch Lech Free Active wesprze emisja spotu reklamowego w telewizji, kampania digital oraz współpraca z  influencerami znanymi z zamiłowania do aktywności fizycznej. Produkt pojawi się również na wydarzeniach sportowych, m.in. biegu przeszkodowym Runmageddon, 16. Półmaratonie Warszawskim, a także podczas innych imprez promujących aktywny styl życia.

Podobnie jak w poprzednich latach Lech Free, tak w tym roku Lech Free Active będzie dostępny na mecie dla wszystkich, którzy ukończą bieg.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Bardzo, a za działania w digitalu,  w obszarze social media i influencer marketingu agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska wprowadza Lech Free Active Hydrate

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FRANKERS-KRAKERS
superkowo
odpowiedź
User
2-anusz
true
odpowiedź
User
mezopotamczyk
fajnie bo piwao lubie, pije dużo a w sumie alkohol to trucizna to moze takie bede pic sobie
odpowiedź