Autorska sesja kluczowym elementem nowej kampanii Komfortu
Marka Komfort wystartowała z działaniami promującymi szeroką ofertę usług.Treści marketingowe prezentujące portfolio produktów oraz rozwiązań oferowanych przez markę zaprezentowano z udziałem AI.

Komfort umacnia swój wizerunek nowoczesnej firmy przy promocji oferty, stawiając na dynamiczną komunikację wizualną. Nowa strategia obejmuje serię materiałów, w tym dedykowane key visuale dla kluczowych kategorii - podłóg, łazienek, drzwi, kuchni i dywanów.
Wyjątkowość propozycji w ramach oferowanych usług mają podkreślać slogany takie jak „Łazienka gotowa już w 14 dni!”, „Drzwi z montażem już w 14 dni!” oraz „Kuchnia z gwarancją na lata już w 7 dni!”. Marka akcentuje również szerokie portfolio produktowe: „Mamy tysiące dywanów!" oraz „W podłogach najlepsi!".
Podstawą kreacji kampanijnych była autorska sesja fotograficzna, w której główną rolę odegrał ruch. – Naszym celem było pokazanie satysfakcji wyrażonej poprzez dynamikę, światło i interakcję z produktem. Inspiracją była koncepcja „decydującego momentu” Henri Cartier-Bressona – uchwycenie idealnej chwili, w której produkt spotyka się z emocją użytkownika. W tym celu do projektu zaangażowano profesjonalnych tancerzy, których precyzyjne pozy i ekspresja pozwoliły na stworzenie unikalnych, pełnych dynamiki kadrów – podkreśla Piotr Ragankiewicz, manager ds. kreacji w Sklepy Komfort S.A.
Efektem tej współpracy jest 6 zdjęć, ukazujących tancerzy w dynamicznych pozach, otoczonych kluczowymi produktami z poszczególnych kategorii.
Zobacz też: Komfort ma swój serial
Aby zachować pełną szczegółowość produktów, efekty AI zastosowano selektywnie, precyzyjnie integrując je z klasyczną animacją. Do każdej kompozycji stworzono scenę 3D za pomocą wirtualnej kamery, aby uzyskać efekt głębi i realistyczne oddanie detali. Dzięki tej technologii możliwe były płynne przejścia i subtelne animacje, potęgujące wrażenie głębi i dynamizmu.
Komunikacja oferty usług obejmuje działania digital i OOH. Za kreatywną koncepcję i realizację materiałów wizualnych odpowiadają Sklepy Komfort S.A.. W działaniach z zakresu advocacy markę wspiera agencja Labcon, a zakup mediów online oraz offline powierzono agencji mediowej Value Media. Działania Paid Social realizowane są przez Salestube.
Dołącz do dyskusji: Autorska sesja kluczowym elementem nowej kampanii Komfortu