612 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Lis i Englert hitem
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 612 tys. osób, o 35 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki 34. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki około godz. 22.40, w okresie od 7 marca do 16 maja br. Obejrzało je średnio 612 tys. osób, co zapewniło stacji 8,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,12 proc. w grupie 16-49 oraz 12,04 proc. w grupie 20-54, komercyjnej dla TVN Warner Bros. Discovery - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 782 tys. widzów. Wyemitowany został 25 kwietnia, a gościli w nim Tomasz Lis i Helena Englert.
W porównaniu do emitowanej rok temu 32. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 35 tys. osób. Format pokazywany rok temu oglądało średnio 647 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,09 proc. w 4+ i 11,31 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.40 a 23.38) miał 8,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie był kanał TVP1, który miał 5,76 proc. Trzecie miejsce należało do TVN24 (5,49 proc.), a czwarte - do TVP2 (5,19 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN był wyraźnym liderem.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 612 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Lis i Englert hitem