Kiosk zamiast czekania na paczkę - Ruch pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)
Ruch SA rozpoczął telewizyjną kampanię reklamującą odbiór w jego kioskach produktów kupionych w internecie. Akcję pion marketingu firmy przygotował wspólnie z agencją Brandcomm.
Reklama usługi „Paczka w Ruchu” podkreśla, że jej klient może wybrać termin i kiosk, w którym odbierze przesyłkę. Realizację zlecenia może śledzić na stronie paczkawruchu.pl, a o dostępności paczki jest informowany SMS-owo. Spot przekonuje, że dzięki temu przesłanie produktu kupionego w internecie trwa krócej niż przy standardowej przesyłce.
Reklama od 29 września jest emitowana w Eska TV i Polo TV. Jest to pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Ruchu.
Akcję Ruch Marketing przygotował razem z agencją Brandcomm.
Dołącz do dyskusji: Kiosk zamiast czekania na paczkę - Ruch pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)