SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Influencerzy w kampanii reklamowej portali o pracy

Portale pracy rocketjobs.pl i justjoin.it rozpoczynają nową, szeroko zakrojoną kampanię marketingową pod hasłem „Praca jak ze snu”. Akcja angażuje kilkudziesięciu czołowych influencerów i ma na celu pokazanie, że praca może być spełnieniem marzeń. 

Rocketjobs z kampanią "Praca jak ze snu" Rocketjobs z kampanią

Głównym celem akcji jest spełnienie marzeń fanów o poznaniu swoich ulubionych influencerów i poznanie specyfiki ich pracy. Dzięki rocketjobs.pl i justjoin.it uczestnicy zyskają okazję spędzenia dnia u boku ulubionego twórcy oraz poznania kulis jego zawodowej codzienności.

W pierwszej fazie kampanii, która potrwa przez najbliższe trzy miesiące biorą udział topowi twórcy internetowi z różnych obszarów tematycznych, posiadający bardzo zaangażowaną społeczność. Kluczem ich doboru było dotarcie do wszystkich różnorodnych „baniek” internetowych z różnych pokoleń. W drużynie influencerów znaleźli się m.in.: topowa polska streamerka Katarzyna Paciorek, ikona e-sportu Jarosław Jarząbkowski, youtuber i komentator sportowy Tomasz Ćwiąkała, popularyzator nauki Maciej Kawecki oraz tiktoker i popularyzator prawa Marcin Kruszewski.

Dzięki szerokiemu zasięgowi twórców oraz wykorzystaniu wszystkich kluczowych platform komunikacji digitalowej – Instagram, YouTube, X, TikTok i Twitch – marki chcą dotrzeć do różnych grup odbiorców i zainspirować zarówno młodych profesjonalistów, jak i doświadczonych pracowników do poszukiwania swojej wymarzonej pracy. Społeczność zgromadzonych influencerów to łącznie ponad 15 milionów fanów.

„Praca jak ze snu” to nie przypadkowa nazwa. Influencerzy to dzisiaj nowi celebryci, którzy spełniają marzenia swoich fanów i sami są swego rodzaju ucieleśnieniem spełnionych marzeń. W nowej kampanii dajemy ludziom szansę na przeżycie jednego dnia u boku ulubionego twórcy. To nie tylko okazja do zajrzenia za kulisy ich pracy, ale też dowód na to, że wymarzona kariera jest w zasięgu ręki. Chcemy motywować zarówno pracowników, jak i pracodawców do tworzenia środowisk, w których rozwój zawodowy i satysfakcja z pracy staje się naturalną częścią codzienności. Naszą misją jest łączenie talentów z najlepszymi firmami w Polsce - mówi Artur Leśniak, head of B2C narketing w portalach pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.

Jak zdobyć „pracę jak ze snu”?

Wszystko zaczyna się od rekrutacji – influencerzy opublikują nietypowe ogłoszenia o pracę na rocketjobs.pl i justjoin.it. Przez trzy tygodnie twórcy będą promować akcję na swoich kanałach, a chętni będą mieli szansę zgłosić się do wyzwania i udowodnić, że to właśnie oni zasługują na to, by przez 24 godziny poczuć się jak influencer na pełen etat.

Po rozstrzygnięciu wyników wyłonieni zwycięzcy dostaną szansę wejścia za kulisy internetowego świata i sprawdzenia, jak wygląda praca, którą do tej pory oglądali tylko przez ekran smartfonów. Pierwszą twórczynią, której oferta pracy pojawiła się na rocketjobs.pl jest Kasix (Katarzyna Paciorek) szukająca osobistej asystentki lub asystenta.

Kolejne ogłoszenie na jakie będzie można aplikować, tym razem od Prawa Marcina pojawi się na rocketjobs.pl w najbliższych dniach.

„Praca jak ze snu” to pierwsza odsłona całorocznej platformy komunikacyjnej marek, w ramach której realizowane będą liczne działania angażujące społeczność. Kampania obejmuje główny 60-sekundowy spot, a także 20-sekundowe wersje z udziałem każdego influencera. Planowane są też wywiady z twórcami, webinary, oraz cotygodniowy newsletter „Praca marzeń”. Reżyserem i autorem scenariusza spotu video jest Tomasz Dubiel. Za realizację i strategię odpowiada dział marketingu portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.

W 2024 roku rocketjobs.pl i justjoin.it były głównymi sponsorami głośnego projektu medialnego Kanału Zero. W 2025 roku, dzięki intensywnym działaniom w obszarze influencer marketingu, marki mają nadzieję powtórzyć sukces partnerstwa głównego i planują podwojenie liczby użytkowników na portalach oraz jeszcze większe zaangażowanie społeczności.

 

Dołącz do dyskusji: Influencerzy w kampanii reklamowej portali o pracy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bobo
Tak jak duża czesc spoleczenstwa nie ufam im. I nie bede zwracal uwagi na rzeczy ktore reklamuja.
0 0
odpowiedź