Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie
Sieć hipermarketów Kaufland rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem "Jedzenie to…?".
Kaufland chce w kampanii udowodnić, że pod pojęciem jedzenia kryje się nie tylko do żywność, ale i kultura i styl życia ludzi na całym świecie.
- Celebrujemy znaczenie jedzenia w naszym społeczeństwie. To coś więcej jak suma pojedynczych produktów spożywczych. Jedzenie to radość, spotkania towarzyskie, pasja i wiele, wiele więcej. Właśnie to chcemy pokazać w kampanii - komentuje Michael Lüttgen, szef międzynarodowego departamentu marketingu w Kaufland.
Kampania sieci obejmuje między innymi 60- i 30-sekundowe reklamy, które będą emitowane w telewizji oraz kanałach digital. Pierwszy spot będzie można zobaczyć 4 kwietnia.
Oprócz tego prowadzone będą także działania w social mediacH. Informacje o kampanii dostępne będą także w gazetce reklamowej Kaufland oraz w materiałach POS.
Koncept kampanii oraz wszystkie spoty zostały stworzone we współpracy z berlińską agencją Heimat oraz agencją produkcji filmowej Markenfilm Hamburg.
Dołącz do dyskusji: Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie