Karolina Gilon rozkręci imprezę dla Desperadosa
Desperados (Grupa Żywiec) rusza z cyklem imprez, których uczestnicy dobrowolnie nie będą korzystać ze smartfonów. Twarzą akcji jest modelka i influencerka Karolina Gilon.
Najnowsza aktywacja Desperadosa ponownie stawia na klimat imprezy w domu, tzw. domówki. Marka kolejny raz także zaprasza użytkowników do współtworzenia imprez - od kwietnia będą mogli dzielić się pomysłami na event na Facebooku, Instagramie i Twitterze za pomocą #WeAreTheParty.
30 marca na warszawskiej Sadybie w ramach aktywacji marki odbędzie się nietypowa domówka, podczas której wszyscy goście poproszeni zostaną o pozostawienie swoich telefonów w zamykanych szafkach. Sam motyw smartfona przewinie się w postaci instalacji z ok. 1800 urządzeń umieszczonych na ścianach w przestrzeni dance-floor. Prace programistyczne oraz testy potrwają przez 2 tygodnie
Warszawska domówka rozpoczyna cykl tegorocznych imprez Desperadosa. Seria zakończy się we wrześniu wielkim finałem, podczas którego wykorzystane zostaną śmiałe idee z całego świata na stworzenie jednej epickiej imprezy.
W warszawskiej imprezie weźmie udział około sto osób. Twarzą akcji jest modelka i influencerka Karolina Gilon.
Imprezę przygotowuje i produkuje agencja Brave, muzykę zapewniają Last robots.
Za działania marki w digitalu odpowiada agencja K2. Media planuje i kupuje Starcom, obsługę PR zapewnia Hope
Dołącz do dyskusji: Karolina Gilon rozkręci imprezę dla Desperadosa