SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymek śpiewa "Bierz co chcesz" w reklamie Desperadosa

Hit Tymka "Język ciała" został wykorzystany w startującej właśnie kampanii reklamowej piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem "Bierz co chcesz". Towarzyszy jej największa w historii loteria marki.

Idea przewodnia kampanii – „Bierz, co chcesz” zachęca do wychodzenia poza narzucone ramy oraz życia na własnych zasadach. Hasło to jest wzmacniane dzięki wykorzystaniu znanego imprezowego kawałka – „Język ciała” autorstwa Tymka, w którego refrenie pojawia się właśnie zwrot „Bierz, co chcesz”.

Działania prowadzone będą we wszystkich kanałach – telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, PR, a także w punktach sprzedaży. Dodatkowo, na półkach pojawią się dedykowane opakowania. Spot można oglądać od 18 kwietnia.

Loteria Desperadosa

Kampanii wizerunkowej towarzyszy największa loteria konsumencka w historii Desperadosa – „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”. Uczestnicy mogą wybierać w niej nagrody, o które zawalczą. Codziennie do zgarnięcia są imprezowe nagrody: Despe-lodówki, Despe-kurtki, Despe-pufy, głośniki JBL, vouchery Going oraz kasa. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić promocyjny produkt i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki. Loteria trwa od 17 kwietnia do 30 września.

– W tym roku prezentujemy przełomowy koncept, w którym po raz pierwszy w kategorii piw smakowych, nawiązujemy współpracę z rozpoznawalnym wśród Gen Z artystą i wykorzystujemy jeden z najpopularniejszych imprezowych kawałków – mówi Julia Lewicka, senior brand managerka Desperados. – Idea ‘Bierz co chcesz’ spaja nasze wszystkie działania, podkreślając zarówno pozycjonowanie marki, szeroką ofertę produktową, jak i samą mechanikę loterii – dodaje Lewicka.

Za kreację ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spot wyreżyserował Szymon Pawlik, a wyprodukowało Watchout Studio. Materiały POSM stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Organizatorem loterii jest G3. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Dołącz do dyskusji: Tymek śpiewa "Bierz co chcesz" w reklamie Desperadosa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wiesia
"bierz co chcesz" to nie żaden Tymek "śpiewa " tyko Shaza. -matka chrzęstna Zenka Martyniuka hehe
13 4
odpowiedź
User
mysz
Myślałem, że tu chodzi o utwór Shazzy.
15 4
odpowiedź