Kampania 'Brałeś? Nie jedź!' w Multikinie (wideo)
Kampania społeczna 'Brałeś? Nie jedź!' rozpoczyna się w kinach należących do sieci Multikino. Akcja pokazuje konsekwencje prowadzenia samochodu pod wpływem narkotyków.
Kampania społeczna 'Brałeś? Nie jedź!' ma za zadanie uświadomić odbiorcom, że prowadzenie samochodu pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne jak po spożyciu alkoholu i może mieć tragiczne skutki zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów oraz innych uczestników ruchu drogowego. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do ludzi między 16. a 25. rokiem życia bawiących się w klubach i dyskotekach.
Akcja od początku lipca była prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie, natomiast obecnie obejmuje kina w całym kraju należące do sieci Multikino. Kreację kampanii przygotowała agencja Martis.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'Brałeś? Nie jedź!' w Multikinie (wideo)