Kammel, Korzeniowski i Beata Sadowska promują „Prezenty bez Pudła” UNICEF-u (wideo)
Trwa kampania UNICEF-u „Inspired Gifts - Prezenty bez Pudła”. Polską odsłonę akcji - przygotowaną przez firmy Brainshake i SquarePixel - wspierają Tomasz Kammel, Robert Korzeniowski, Katarzyna Glinka, Beata Sadowska i Justyna Steczkowska.
Prowadzona przez UNICEF globalna kampania „Inspired Gifts - Prezenty bez Pudła” zachęca do dawania bliskim osobom niestandardowych podarunków, które oprócz radości obdarowanego przyjaciela czy krewnego przyniosą realną pomoc ludziom najbardziej potrzebującym. Na potrzeby akcji uruchomiono serwis internetowy prezentybezpudła.pl, w którym użytkownicy sami decydują, jak chcą pomagać, kupując odpowiedni prezent: testy na HIV, książki dla dzieci, tabletki uzdatniające wodę czy szczepionki przeciw odrze.
Akcję - rozpoczętą 20 maja - wspierają spoty i layouty z udziałem Tomasza Kammela, Roberta Korzeniowskiego, Katarzyny Glinki, Beaty Sadowskiej i Justyny Steczkowskiej. Realizacją filmików i sesji zdjęciowych z udziałem gwiazd zajęła się agencja SquarePixel.
Natomiast strategię komunikację, logo, polską nazwę kampanii oraz pomysły na prezenty-gadżety, które trafią do osób obdarowanych, przygotowała agencja Brainshake.
Dołącz do dyskusji: Kammel, Korzeniowski i Beata Sadowska promują „Prezenty bez Pudła” UNICEF-u (wideo)