IPG przypomina pracownikom, by zachowywali się odpowiedzialnie na Cannes Lions 2018
Szefowie grupy reklamowej IPG w wysłanym e-mailu do wszystkich pracowników biorących udział w nadchodzącym festiwalu Cannes Lions w 2018 roku przypominają, aby zachowywali się właściwie podczas pobytu tam i unikali "niewłaściwego zachowania", zwłaszcza przy alkoholu.
Joe Kelly, starszy wiceprezes IPG ds. talentów przypomina w nim, że festiwal reklamowy w Cannes, na który się wybierają jest dla nich miejscem pracy, a nie imprezą. "Kiedy nasza praca wychodzi poza nasze biura może istnieć poczucie, że to nie działa jak praca lub że możemy zachowywać się inaczej, zwłaszcza jeśli obecny jest alkohol. Tak nie jest. W każdej z tych sytuacji nasze zachowanie musi zawsze być zgodne z wartościami i zasadami naszej firmy. Coś innego jest nie do zaakceptowania” - napisano.
Na końcu ostrzeżono pracowników, aby niezwłocznie zgłaszali wszelkie niewłaściwe zachowania swoim kierownikom, przedstawicielom działu kadr lub na infolinię IPG, dodając, że takie raporty "nie spowodują żadnych negatywnych konsekwencji dla zgłaszających".
Grupa IPG po raz pierwszy wysłała tego rodzaju pismo dotyczące zachowania pracowników na Cannes Lions Festival.
Firma IPG musiała dokonać ponownej oceny swoich procedur i zasad dotyczących zachowań w miejscu pracy pod koniec zeszłego roku po tym, jak jeden z jej managerów Martin Joe Alexander został oskarżony o molestowanie seksualne i zwolniony.
65. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca br.
List wysłany do pracowników IPG
„Pracujemy w świetnej branży. Łączymy się z inteligentnymi, kreatywnymi osobami, niezależnie od tego, czy są to nasi koledzy, partnerzy czy klienci. Spędzamy czas z tymi ludźmi w naszych biurach, na konferencjach i spotkaniach towarzyskich, w podróży i za pośrednictwem mediów społecznościowych. Niezależnie od tego, gdzie się ze sobą kontaktujemy musimy zawsze działać odpowiedzialnie i z najwyższym szacunkiem dla siebie nawzajem.
Teraz jest dobry moment, aby przypomnieć sobie te zobowiązania, zwłaszcza przy takich okazjach, jak festiwal reklamowy w Cannes, gdy podróżujesz i jesteś z dala od biura.
Pamiętaj, że jesteś reprezentantem IPG i agencji, w której pracujesz i powinieneś postępować zgodnie z obowiązującymi regułami wiedząc, że obserwuje Cię cała branża.
Kiedy nasza praca jest prowadzona poza biurem, może istnieć poczucie, że to tak nie działa, lub że możemy zachowywać się inaczej, zwłaszcza jeśli obecny jest alkohol. Tak nie jest. W każdej z tych sytuacji nasze zachowanie musi zawsze być zgodne z wartościami i zasadami naszej firmy. Coś innego jest nie do zaakceptowania. Jeśli zachowasz się niewłaściwie niezależnie od czasu i miejsca – musisz zrozumieć, że będziemy musieli podjąć działania, aby zapewnić pełne szacunku i bezpieczne środowisko dla wszystkich. To może się wiązać z wyciągnięciem konsekwencji, włącznie z rozwiązaniem stosunku pracy.
Wszyscy nasi ludzie - a zwłaszcza menedżerowie - muszą modelować odpowiednie zachowania. Pracownicy powinni zachować dużą ostrożność, jeśli chodzi o alkohol - pamiętaj, że Festiwal, podobnie jak inne wydarzenia branżowe, to wydarzenie robocze, a nie impreza. Wszyscy, a szczególnie menadżerowie, mają obowiązek wzajemnego obserwowania się. Gdy ktoś nadmiernie lub niewłaściwie postępuje w stosunku do jednego z naszych pracowników, należy interweniować. Niezależnie od tego, czy osoba zachowująca się niewłaściwie jest pracownikiem, klientem, sprzedawcą lub kimkolwiek innym. Oczekujemy również, że podejmiesz interwencję, jeśli jeden z naszych pracowników zachowa się niewłaściwie wobec kogokolwiek innego.
Jeśli zaobserwujesz jakiekolwiek niewłaściwe zachowanie, musisz niezwłocznie zgłosić to swojemu przełożonemu, działowi zasobów ludzkich lub Linii IPG (+ 1-800-828-0896). Twój raport nie spowoduje żadnych negatywnych konsekwencji dla ciebie. Wręcz przeciwnie - twój raport przynosi korzyść firmie, ponieważ pozwala nam na bieżąco reagować na sytuację i chronić innych przed niebezpieczeństwem.
Z góry dziękuję za współpracę.
Joe Kelly
SVP, Talent, IPG”
Dołącz do dyskusji: IPG przypomina pracownikom, by zachowywali się odpowiedzialnie na Cannes Lions 2018