Imagis i GfK Polonia ulepszyły marketingową mapę Polski
Spółka Imagis we współpracy z instytutem badawczym GfK Poloniawprowadził najnowszą wersję rozwiązania Address Points służącego dooptymalizacji analiz marketingowych i sprzedażowych. Jest tonajwiększa, obejmująca ponad 5 milionów rekordów w całej Polsce,baza socjo-ekonomiczna zobrazowana na mapach cyfrowych.
Imagis Address Points to połączenie dokładnej mapy cyfrowejPolski z bazą danych PESEL oraz indeksów siły nabywczej GfKPolonia. Dzięki temu narzędzie umożliwia m.in. szczegółowe badaniepotencjału punktów sprzedaży, optymalizację działań z zakresumarketingu bezpośredniego i profilowanie kampanii do ściśleokreślonych grup docelowych.
Address Points oferuje m.in. takie dane jak liczba mieszkań ityp zabudowy, ale też szczegółowe informacje na temat mieszkańców wpodziale na wiek i płeć (w 36 kategoriach) oraz indeks siłynabywczej GfK Polonia. Każdy adres ma także przypisany kodpocztowy.
Nowością w ostatniej wersji narzędzia jest indeks siły nabywczejdla handlu detalicznego uwzględniający m.in. strukturę wieku i płciludności zamieszkałej w regionie, wskaźnik zatrudnienia, dochódnetto gospodarstw regionu i indywidualny dochód brutto jegomieszkańców. W Indeksie zawarto także ruch turystyczny w danejokolicy, strukturę wykształcenia i status zawodowy ludności. Dziękitemu narzędzie umożliwia precyzyjne określenie atrakcyjności danegoregionu dla handlu detalicznego.
Wszystkie dane zawarte w Address Points naniesione są naopracowane przez Imagis mapy cyfrowe, które pochodzą z practerenowych i pozwalają wskazać dokładną lokalizację punktuadresowego z bazy PESEL. Narzędzie jest przeznaczone dla firmtelekomunikacyjnych, sieci handlowych czy operatorów reklamyzewnętrznej.
Dołącz do dyskusji: Imagis i GfK Polonia ulepszyły marketingową mapę Polski