Hitwise: coraz więcej czasu na serwisy społecznościowe
Czas spędzany w maju przez amerykańskich internautów na stronachserwisów społecznościowych zwiększył się w porównaniu zanalogicznym okresem ubiegłego roku o 71 procent.
Najpopularniejszym za oceanem serwisem społecznościowym wubiegłym miesiącu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 72,73procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.
Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (16,24procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,4 procenta), Bebo (1procent) oraz Black Planet (0,9 procenta).
Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci nastronach serwisów społecznościowych spędzili w maju średnio 27minut i 21 sekund. Spośród pięciu najpopularniejszych portaliliderem pod tym względem był MyYearbook (30 minut i 51 sekund),przed Bebo (30:17), MySpace (29:42), Black Planet (24:54) orazFacebook (20:21).
źródło: Marketing Charts
Raporty
Dołącz do dyskusji: Hitwise: coraz więcej czasu na serwisy społecznościowe