Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej reklamuje piwo Żywiec (wideo)
W nowym spocie o historii i sposobie produkcji piwa Żywiec prezentowana jest Żywiecka Szkoła Piwowarska. Kampanię reklamową przygotowały firmy Timecode, Discovery Media, MediaVest i TBWA PR.
Reklama pokazuje, że od założenia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej kluczowym elementem jej rozwoju byli ludzie, w pierwszy okresie m.in. arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg, jego bratanek Karol Stefan Habsburg, a następnie Karol Olbracht. - Sukces Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej opiera się nie tylko na poszanowaniu tradycji browarniczej i stałym dążeniu do podnoszenia jakości. Kluczem do niego jest również poszukiwanie i rozwój innowacyjnych pomysłów, co stale w Żywcu robimy - opisuje przekaz klipu Tomasz Hadam, brand manager marki Żywiec.
Jest to kolejny spot z cyklu „Od zawsze tylko z Żywca” - pierwszy był emitowany jesienią ub.r. (obejrzyj go).
Nowy spot od 2 marca jest emitowany w wersji 30-sekundowej w najważniejszych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a w wersji 60-sekundowej - w kanałach z portfolio Discovery Networks.
Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Timecode, a nadzorem nad jej realizacją - dział brand partnership Discovery Media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest., a za działania public relations - agencja TBWA PR.
Dołącz do dyskusji: Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej reklamuje piwo Żywiec (wideo)