Grupa Polskie Składy Budowalne przedłużyła współpracę z ContentHouse
Grupa PSB przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją ContentHouse w zakresie działań w digital marketingu. Współpraca obu firm trwa od dwóch lat.

Grupa PSB wybrała do obsługi komunikacyjnej ContentHouse w 2016 roku. W pierwszym roku firma doradzała klientowi w obszarze marketingu internetowego. Rok później przejęli większość zadań z zakresu komunikacji Grupy w internecie.
W tym roku agencja będzie odpowiadać za obsługę mediów społecznościowych profili wchodzących w skład Grupy PSB. ContentHouse odpowiada za strategię, kreację, bieżącą moderację kanałów social media oraz prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
- Kolejny rok owocnej współpracy z ContentHouse utwierdził nas w przekonaniu, że to właśnie z tymi specjalistami chcemy budować spójną komunikację w tak ważnym dla nas kanale, jakim jest stale rosnący digital - komentuje Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.
Dołącz do dyskusji: Grupa Polskie Składy Budowalne przedłużyła współpracę z ContentHouse