Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino Polska
Grupa medialna Kino Polska wybrała nowy dom mediowy. Agencja Havas Media będzie odpowiedzialna za obsługę w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline oraz analityki danych kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy, a także serwisu FilmBox+.
W przetargu udział wzięły zarówno duże sieciowe domy mediowe jak i mniejsze niezależne agencje - ich nazw nie ujawniono.
Dotychczas usługi w zakresie planowania i zakupu mediów dla Grupy Kino Polska realizował dom mediowy RL Media.
- Planujemy dalej wzmacniać wizerunek produktów z portfolio Grupy i tak budować nasze marki, by w precyzyjny sposób odpowiadały na potrzeby coraz bardziej wymagającej widowni - mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu Grupy Kino Polska. - Agencja Havas Media przedstawiła najlepszą propozycję, która spełnia nasze wymagania w obszarze digitalowym i analitycznym. Bez wątpienia atutem było również kreatywne podejście Agencji, wachlarz jej autorskich narzędzi oraz doświadczony zespół, który będzie nas wspierał - dodaje Gałązka.
W portfolio Grupy Kino Polska znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon i kanały marki FilmBox.
Dołącz do dyskusji: Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino Polska