Grupa K2 zdobyła w przetargu międzynarodową obsługę Cerrad
Agencje K2 i K2 Precise (dawnej K2 Media) wygrały przetarg na digitalową promującą markę akcesoriów budowlano-remontowych Cerrad.

Współpraca obejmuje początkowo 6 rynków europejskich oraz USA, z planem rozwoju na kolejne kraje.
K2 i K2 Precise odpowiadają za międzynarodową obsługę marki Cerrad w mediach społecznościowych (FB, Instagram, Linkedin). Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie social mediowych stron klienta, tworzenie treści (w tym filmów 360) oraz organizację działań skierowanych do architektów, projektantów wnętrz i studentów ASP.
K2 zajmie się także stroną internetową klienta, wesprze jego współpracę z designerami oraz działania PR. K2 Precise zaś zakupi media oraz zrealizuje kampanie SEO i SEM.
Umowa ma charakter długoterminowy.
Dołącz do dyskusji: Grupa K2 zdobyła w przetargu międzynarodową obsługę Cerrad