Grupa Eurozet z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp oraz odświeżoną identyfikację wizualną. To jeden z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora.
Nowy logotyp ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego Eurozetu z charakterystycznym czerwonym nawiasem.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Jak czytamy w komunikacie, modyfikacja identyfikacji wizualnej to jeden z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora. Wspólna identyfikacja wizualna obu grup będzie się znajdować pod szyldem - Grupa Eurozet.
Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.
27 lutego br. Agora przejęła 11 proc. udziałów w Eurozetu, stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. 1 marca br. została podjęta decyzja o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora i przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet.
W skład grupy wchodzi obecnie 9 stacji radiowych: Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet; serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eurozet z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Bogato jak na bankruta (Agora).