SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Eurozet z nową identyfikacją wizualną (wideo)

Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp oraz odświeżoną identyfikację wizualną. To jeden z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora.

Nowy logotyp ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego Eurozetu z charakterystycznym czerwonym nawiasem.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak czytamy w komunikacie, modyfikacja identyfikacji wizualnej to jeden z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora. Wspólna identyfikacja wizualna obu grup będzie się znajdować pod szyldem - Grupa Eurozet.

Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.

27 lutego br. Agora przejęła 11 proc. udziałów w Eurozetu, stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. 1 marca br. została podjęta decyzja o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora i przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet.

W skład grupy wchodzi obecnie 9 stacji radiowych: Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet; serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.

Dołącz do dyskusji: Grupa Eurozet z nową identyfikacją wizualną (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Niewiele pomoże, a pieniądze się wyda.
Bogato jak na bankruta (Agora).
odpowiedź
User
Paweł
Ej ale tam się nic nie zmieniło
odpowiedź
User
PJ
jest mi z tego powodu bardzo wszystko jedno
odpowiedź