Groupon rozstaje się z agencją odpowiedzialną za spot w Super Bowl (wideo)
Serwis zakupów grupowych Groupon zrezygnował z usług agencji Crispin Porter & Bogusky.
Przyczyną zakończenia współpracy były negatywne reakcje na przygotowany przez agencję spot reklamowy promujący serwis, który został wyemitowany podczas lutowego Super Bowl.
Reklama przez wielu odbiorców została źle odebrana ze względu na łączenie problemów ludności Tybetu z promocyjną ofertą na kolację w restauracji w Chicago.
Początkowo Groupon bronił swojej reklamy, ale teraz po części zrzucił winę na Crispin Porter & Bogusky. W wywiadzie dla "Bloomberg BusinessWeek", CEO serwisu Andrew Mason stwierdził, że zbyt mocno zaufał agencji.
Przypomnijmy, że ostatnio współpracę z Crispin Porter & Bogusky zakończyła także sieć Burger King (więcej na ten temat).
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Groupon rozstaje się z agencją odpowiedzialną za spot w Super Bowl (wideo)