SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Group będzie reklamować Tyskie

Agencja Grey Group Polska rozpoczyna obsługę kreatywną piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) w zakresie ATL. Poprzednio zajmowała się tym agencja DDB Warszawa.

Grey Group Polska została wybrana do obsługi kreatywnej Tyskiego w ATL w przetargu, w którym brały też udział agencje BBDO Warszawa, Change Integrated, Grandes Kochonos, PZL oraz TBWA. Kompania Piwowarska nie ujawnia, na jak długo podpisano umowę z Grey Group. - Przy czym działając zgodnie z naszą strategią współpracy z różnymi Partnerami, w tym z agencjami - dążymy do tego, aby taka współpraca m.in. trwała przez dłuższy czas - zaznacza Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. Grey Group pracuje już dla innej marki z portfolio koncernu - od 2010 roku prowadzi działania ATL dla Redd’s (obejrzyj ostatnią reklamę telewizyjną przygotowaną przez agencję dla tej marki).

Poprzednio Tyskiego w zakresie kreacji ATL przez 14 lat obsługiwała DDB Warszawa, która w czerwcu br. postanowiła zakończyć tę współpracę, zaraz po finiszu wiosennej kampanii „5.Stadion” (przeczytaj szczegóły). We wrześniu okazało się, że DDB wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną piwa Żywiec (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Grey Group będzie reklamować Tyskie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekant
W kontekście powyższego Lindy - żenujący poziom kreacji już teraz nakręca wielki lęk przed ich pomysłami.
odpowiedź