Grey Group będzie reklamować Tyskie
Agencja Grey Group Polska rozpoczyna obsługę kreatywną piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) w zakresie ATL. Poprzednio zajmowała się tym agencja DDB Warszawa.
Grey Group Polska została wybrana do obsługi kreatywnej Tyskiego w ATL w przetargu, w którym brały też udział agencje BBDO Warszawa, Change Integrated, Grandes Kochonos, PZL oraz TBWA. Kompania Piwowarska nie ujawnia, na jak długo podpisano umowę z Grey Group. - Przy czym działając zgodnie z naszą strategią współpracy z różnymi Partnerami, w tym z agencjami - dążymy do tego, aby taka współpraca m.in. trwała przez dłuższy czas - zaznacza Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. Grey Group pracuje już dla innej marki z portfolio koncernu - od 2010 roku prowadzi działania ATL dla Redd’s (obejrzyj ostatnią reklamę telewizyjną przygotowaną przez agencję dla tej marki).
Poprzednio Tyskiego w zakresie kreacji ATL przez 14 lat obsługiwała DDB Warszawa, która w czerwcu br. postanowiła zakończyć tę współpracę, zaraz po finiszu wiosennej kampanii „5.Stadion” (przeczytaj szczegóły). We wrześniu okazało się, że DDB wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną piwa Żywiec (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Grey Group będzie reklamować Tyskie