Dziewięć polskich firm nominowanych do Google Premier Partner Awards 2019
Google ogłosił nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019. Wśród wyróżnionych agencji dziewięć jest z Polski - Bluerank, Cube Group, Harbingers, Performance Media Poland, Semahead, Sempai, SalesTube, They.pl i Traffic Trends.
Google Premier Partner Awards to coroczny konkurs nagradzający skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem sprzedaży. Czołowe agencje w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) walczą o tytuł najlepszej kampanii w sześciu kategoriach.
Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii Display Excellence oraz w kategorii Video Excellence. W tej kategorii o nagrody powalczy także SalesTube (Group One).
W kategorii Display Excellence nominację otrzymały Harbingers, Semahead, Sempai i They.pl.
W kategorii Search Excellence nominowano Cube Group i Performance Media Poland.
Agencje Harbingers, Performance Media Poland, Semahead doceniono w kategorii Shopping Excellence. W kategorii Shopping Excellence nominowano Traffic Trends.
W kategorii Growing Businesses Online szansę na nagrodę ma agencja Sempai.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Dołącz do dyskusji: Dziewięć polskich firm nominowanych do Google Premier Partner Awards 2019
Wszystkie są.