GoldenSubmarine zajmuje się obsługą kreacji i strategii UPC Polska
Agencja GoldenSubmarine od kwietnia pracuje dla UPC Polska w zakresie obsługi strategiczno-kreatywnej. Ostatnio marketer współpracował w tym zakresie z TBWA i agencją HI. Nową agencję wybrano w przetargu.
Do zadań GoldenSubmarine należy przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku dla kampanii ogólnokrajowych i regionalnych.
Agencja zajmie się także adaptowaniem zagranicznych kampanii z przeznaczeniem na nasz rynek. Działania obejmują ATL, BTL, digital, komunikację bezpośrednią oraz przygotowanie materiałów do social mediów.
Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na okres 12 miesięcy z opcją jej przedłużenia. Strony nie zdradzają, jakie jeszcze agencje brały udział w postępowaniu przetargowym.
Zimową kampanię oferty UPC Happy Home przygotowały TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine zajmuje się obsługą kreacji i strategii UPC Polska