DDB Warszawa i Grupa K+ tworzą agencję marketingu sportowego Sporting Agency
Na rynku debiutuje nowa agencja specjalizująca się w tworzeniu projektów, które nie tylko zwiększają rozpoznawalność marek poprzez sport. Sporting Agency ma czerpać z doświadczeń agencji reklamowej DDB Warszawa i marketingowo-komunikacyjnej Grupy K+, w tym należącej do niej agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight. Szefem struktury został Łukasz Banaszak ze Sport Biznes Polska.

Marki współpracujące ze Sporting Agency będą mogły liczyć na kompleksowe podejście obejmujące analizę, strategię, kreację, realizację i ewaluację działań w przestrzeni sportowej.
Na czele Sporting Agency stanie Łukasz Banaszak, dotychczas związany ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. “Jego wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji między światem sportu a biznesem będzie kluczowe w kształtowaniu nowej marki jako strategicznego partnera dla brandów i organizacji sportowych” - podaje nowa agencja.
Nowa agencja marketingu sportowego na rynku
– Budując od wielu lat przestrzeń do współpracy pomiędzy biznesem a sportem, widzę, jak duże jest zapotrzebowanie na nowe podejście do tego obszaru. Rynek potrzebuje nie tylko kreatywnych kampanii, ale także kompleksowego wsparcia w budowaniu wartości marek w sporcie. Sporting Agency to miejsce, gdzie łączymy wiedzę, doświadczenie i świeże spojrzenie, aby tworzyć nowe możliwości dla marek i organizacji sportowych – powiedział Łukasz Banaszak, dyrektor zarządzający Sporting Agency.
Sporting Agency oferuje zintegrowane podejście do marketingu sportowego, które ma przekładać się na konkretne wyniki biznesowe.
– Jako Grupa K+ od lat pomagamy klientom skutecznie angażować się w świat sportu, wychodząc poza klasyczne działania PR, koncentrując się na wymiernych rezultatach. W Sporting Agency łączymy analitykę, strategię i dogłębną znajomość rynku, aby tworzyć działania, które nie tylko przyciągają uwagę, ale przede wszystkim budują trwałe relacje między markami a fanami sportu – podkreślił Tomasz Alberski, managing partner Grupy K+.
Zobacz: DDB Warszawa wchodzi w świat gamingu. Rusza DDB FTW Warsaw
– W DDB wierzymy, że tylko prawdziwe emocje budują silne marki, a sport wzbudza masowo przeżywane emocje, dodające życiu konsumentek i konsumentów koloru i treści. Dlatego większość marek powinno rozważyć zaangażowanie w sport. W zmieniającym się i skrajnie rozdrobnionym współczesnym krajobrazie mediowym sport daje szansę na budowę zauważalnych i angażujących platform oraz kanałów komunikacji. Połączenie wartości z kreatywnością i technologią może dać marce prawdziwą trampolinę do sukcesów – powiedział Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
Zobacz: Komunikacja Plus zmienia się w K+Group i integruje kompetencje
Istotnym wyróżnikiem Sporting Agency ma być także możliwość precyzyjnego mierzenia efektów działań marketingowych w sporcie. Jak podkreślają założyciele, nowa marka, dzięki wsparciu należącej do Grupy K+ agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight, dostarczy rozwiązania analityczne, które pokażą realny wpływ inwestycji – zarówno na rozpoznawalność brandu, jak i wyniki biznesowe. Dzięki temu marki będą mogły podejmować lepiej uzasadnione decyzje i skuteczniej wykorzystywać sport w swoich strategiach - wyjaśniono w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa i Grupa K+ tworzą agencję marketingu sportowego Sporting Agency