Gemius będzie emitował kampanie ZOG i Starcomu w 6 krajach
Gemius podpisał długoterminową umowę z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group dotyczącą emisji i pomiaru internetowych kampanii reklamowych. Współpraca obejmuje sześć krajów, w tym Polskę.
Zawarta właśnie umowa stanowi rozszerzenie dotychczasowej współpracy Gemiusa z ZenithOptimedia i Starcomem, domami mediowymi należącymi do Publicis Groupe. Od teraz obie firmy będą wykorzystywać narzędzie gemiusDirectEffect 2.0 do monitoringu kampanii reklamowych w internecie. Porozumienie obejmuje sześć krajów Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Bułgarię, Czechy, Rumunię, Węgry i Słowację.
- Potrzebujemy wiarygodnych partnerów biznesowych, których rozwiązania umożliwią nam obsługę i optymalizację kampanii prowadzonych dla klientów. Nasza dotychczasowa współpraca z firmą Gemius upewniła nas, że oferowane przez nią produkty pozwalają na to - uzasadnia Tomas Lauko, dyrektor zarządzający na rynek czeski i dyrektor ds. rozwoju rozwiązań cyfrowych w ZenithOptimedia. Dla Gemiusa nowa umowa to okazja do wprowadzenia swoich badań na te z rynków obsługiwanych przez Publicis Gruope, na których nie były do tej pory oferowane.
Dołącz do dyskusji: Gemius będzie emitował kampanie ZOG i Starcomu w 6 krajach