Gatta z magazynem dla klientek
Agencja custom publishing Concept Publishing Polska przygotowała nazlecenie firmy Ferax, właściciela marki Gatta, kwartalnik "GattaMagazine", przeznaczony dla klientek marki. Jego pierwszy numerukazał się w kwietniu br.
Pismo ma kształtować wizerunek marki i wzmacniać relacje zklientem. W magazynie znaleźć można wywiady ze znanymi osobami (wpierwszym numerze z Justyną Steczkowską) oraz porady dotyczące modyi urody (nad częścią poradniczą czuwa znana stylistka JoannaHorodyńska). Tytuł liczy 36 stron, a jego nakład to 20 tys. egz.Dystrybuowany jest poprzez salony Gatta - klientki otrzymująmagazyn jako dodatek do swoich zakupów.
"Gatta Magazine" to pierwsze pismo wydane przez ConceptPublishing Polska po fuzji tej spółki z agencją P&P.
Dołącz do dyskusji: Gatta z magazynem dla klientek