Touch PR odpowiada za realizację kampanii “Kobiecość to ja”
Agencja Touch PR rozpoczęła realizację działań komunikacyjnych na potrzeby kampanii "Kobiecość to ja" dla Gatta.
Agencja wspiera markę przede wszystkim w obszarze media relations, social media i influencer marketingu, a także w doradztwie strategicznym. Launch kampanii miał miejsce pod koniec czerwca br, i był połączony z premierą wyników badania opinii nt. kobiecości, autorstwa partnera merytorycznego akcji - Instytutu Badawczego SW Research.
Celem kampanii jest zachęcanie do przełamywania społecznych stereotypów dotyczących “kobiecości”, czyli zespołu cech kobiecych (krągłych bioder, pełnego biustu, długich włosów), a także utartych wzorców "kobiecego" zachowania (bycie grzeczną, delikatną czy wrażliwą, nie wyrażanie swojego zdania).
Założeniem akcji jest także docieranie z przekazem nie do kobiet, tylko do całego społeczeństwa: partnerów, ojców, kolegów, koleżanek, mam, sióstr czy znajomych, aby przestali nadawać konkretne cechy „kobiecości” i zaczęli utwierdzać kobiety, w tym, że każda z nich jest kobieca w swoim stylu niezależnie od wyglądu, charakteru, pełnionego zawodu czy roli życiowej.
Partnerem merytorycznym kampanii jest, który zrealizował badane opinii nt. kobiecości, a partnerką została Fundacja Gerlsy, której twórczyniami są Magdalena Lamparska, Jowita Radzińska oraz Olga Bołądź.
Touch PR dla Gatty
Przy kampanii "Kobiecość to ja” Touch PR poprowadzi szeroko zakrojone działania strategiczno-koncepcyjne oraz komunikacyjne. Obejmują one m.in.: współpracę z mediami, ekspertami dedykowanymi projektowi, partnerami akcji, jak również działania w mediach społecznościowych czy w obszarze influencer marketingu.
W zespole koordynującym ten projekt znajduje się: Weronika Kmieciak, senior account manager, Sylwia Majcher-Stępień, account director, Artur Klich, senior account manager oraz Kinga Małysz, senior account executive. Całość prowadzonych działań nadzoruje założycielka i CEO Touch PR Sandra Kaczmarek.
Dołącz do dyskusji: Touch PR odpowiada za realizację kampanii “Kobiecość to ja”