Ford kieruje się do kobiet w nowej reklamie Fiesty (wideo)
Firma Ford uruchomiła ogólnoeuropejską kampanię reklamową, w którejpromuje swój najnowszy, różowy model Fiesty.
Kierowanym do kobiet samochodem producent chce zdystansować sięod starej wersji Fiesty, poprzez zastosowanie w reklamieotwierającej kampanię nowoczesnej sztuki i designu - informujeserwis Brand Republic.
60-sekundowy spot przygotowany przez agencję Ogilvy AdvertisingLondon miał swoją telewizyjną premierę w piątkowy wieczór, wtrakcie nadawanego na antenie brytyjskiej stacji Channel 4 serialu'Ugly Betty'.
Oprócz telewizji kampania Forda, która potrwa do końca bieżącegoroku, będzie obejmować również marketing bezpośredni, nośnikioutdoor oraz elementy cyfrowe.
źródło: Brand Republic
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Ford kieruje się do kobiet w nowej reklamie Fiesty (wideo)