SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Finał Ligi Mistrzów i Mega Hit najdroższe w Polsacie w czerwcu

Reklamodawcy Polsatu w czerwcu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy finałowym meczu Ligi Mistrzów, w paśmie filmowym Mega Hit i prognozie pogody.

Na 58,1 tys. zł wyceniono reklamę, która zostanie wyemitowana w bloku przy transmisji finałowego meczu Ligi Mistrzów, który Polsat będzie transmitować w sobotę 1 czerwca br. (jest to cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). 300 zł więcej trzeba z kolei zapłacić za spot w poniedziałkowym paśmie filmowym Mega Hit.

52,2 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy prognozie pogody. To najwyższa stawka dla emisji w dni powszednie. W niedzielny wieczór cena jest niższa i nie przekracza 48,1 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani emisją filmu promocyjnego przy „Wydarzeniach” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 51,9 tys. zł w dni robocze i 42 tys. zł w niedziele. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 51,6 tys. zł i 40,3 tys. zł.

Od 40 do 50 tys. zł kosztują reklamy, które pojawią się na antenie przy programach kabaretowych. 50,2 tys. zł to stawka przy „Zielona Góra – kabaret” 23 czerwca, a 49,9 tys. zł – przy „Opole Kabaret” 29 czerwca br.

Spot przy „Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej” 16 czerwca wyceniono na 48,9 tys. zł.

Niewiele niższe ceny ustalono dla reklam przy pokazywanych w Polsacie koncertach. Za spot przy „Opole Koncert” 30 czerwca marketerzy zapłacą 45,9 tys. zł, zaś przy koncercie „Polskę Kocham” 4 czerwca – 45,1 tys. zł.

39,4 tys. zł kosztuje spot, który zostanie wyemitowany przy transmisji koncertu z Uniejowa 9 czerwca, a 37,8 tys. zł reklama, która pojawi się na antenie dzień wcześniej, 8 czerwca przy „Gali FFF Zielona Góra”.

2 czerwca o godz. 16.35 Polsat pokaże „Dzień Dziecka z Fundacją Polsat” - reklamę przy nim wyceniono na 40,9 tys. zł.

Polsat Media Biuro Reklamy jako ostatnie, po TVP i TVN, podało cenniki reklam na czerwiec.

Dołącz do dyskusji: Finał Ligi Mistrzów i Mega Hit najdroższe w Polsacie w czerwcu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rycho
A co to się nagle stało że Polsatowi bardziej opłaca się puścić Ligę Mistrzów w otwartej niż na premium?
odpowiedź
User
Kurdupel
A co to się nagle stało że Polsatowi bardziej opłaca się puścić Ligę Mistrzów w otwartej niż na premium?


Przede wszystkim chodzi o reklamę, którą obejrzy kilka milionów widzów. Skoro mecz finałowy zostanie pokazany także w TVP, to po co go kodować.
odpowiedź
User
Piotr1
widzowie, którzy mają tylko DVB-T zapewne wybiorą mecz na TVP1 z trochę lepszą jakością obrazu - HaDe ...
odpowiedź