Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu Żabka Polska
Po dwóch latach na stanowisku dyrektora marketingu IKEA Retail, Filip Fiedorow żegna się z firmą. Od 1 lutego przyszłego roku stanie na czele działu marketingu sieci sklepów Żabka Polska.
Obowiązki Fiedorowa przejęła w IKEI Retail jego zastępczyni, Katarzyna Piwowarczyk. Firma nie informuje na razie, czy na stanowisko dyrektora marketingu będzie prowadzona osobna rekrutacja.
Nowy dyrektor marketingu sieci Żabka Polska
Od początku lutego 2019 roku Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu sieci Żabka Polska. Przez dłuższy czas stanowisko to pozostawało nieobsadzone.
Fiedorow będzie zarządzał zespołami customer insight, customer marketing i customer communications.
Jako country marketing director IKEA Retail Filip Fiedorow pracował od listopada 2016 roku. Poprzednio przez trzy lata kierował marketingiem sieci sklepów Lidl Polska. Odpowiadał m.in. za serię kampanii z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman.
Wcześniej przez siedem lat był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie w ostatnim okresie pełnił funkcję senior strategy & planning managera marki Tyskie, nadzorował m.in. kampanię „5 Stadion”. W firmie zajmował się też markami Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Karierę zaczął w agencji reklamowej TequilaPolska, gdzie realizował projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland i The Lorenz Bahlsen Snack World.
Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu Żabka Polska