Feeders Agency wygrywa przetarg Answear
Agencja Feeders wygrała przetarg reklamowy platformy ecommerce Answear.com.
Feeders Agency w ramach wygranego przetargu zrealizuje autorską strategię komunikacji marki i przeprowadzi kampanię wizerunkową na wszystkich siedmiu rynkach, gdzie operuje Answear.com.
Start działań zaplanowany jest na przełom 2020/2021 roku.
Answear.com oferuje sprzedaż odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Ukraina, Bułgaria, Czechy, Polska, Rumunia, Słowacja i Węgry). Oferuje ok. 90 tys. produktów ponad 350 światowych marek, a także marki własne (m.in. Medicine i Answear Lab). Firma ma siedzibę w Krakowie.
W pierwszych trzech kwartałach br. Answear.com zanotował wzrost przychodów o 28 proc. do 263 mln zł, 18 mln zł zysku EBITDA i 12 mln zł zysku operacyjnego. Klienci zrealizowali na platformie 1,74 mln transakcji, każdą za średnio 224 zł netto.
W całym ub.r. przychody firmy poszły w górę z 220,8 do 311,21 mln zł, wynik EBITDA - z 3,42 mln zł straty do 9,61 mln zł zysku, a wynik netto - z 8,28 mln zł straty do 10,87 mln zł zysku.
Dołącz do dyskusji: Feeders Agency wygrywa przetarg Answear