Fashionpost.pl rozwija się o treści z gwiazdami i wideo
Istniejący od ponad roku portal modowy Fashionpost.pl ma nową redaktor prowadzącą Michalinę Murawską i wzmocnił się o sekcję dotyczącą show-biznesu. Serwis powoli rozwija też ofertę wideo.
- W nowym dziale prezentujemy gwiazdy i ich styl, stawiamy także na krótkie rozmowy z nimi, sondaże i ankiety. Nasi bohaterowie to ludzie mający osiągnięcia i pasje, nie skupiamy się na plotkach czy chwilowych celebrytach - mówi Justyna Duszyńska, współwłaścicielka Fashionpost.pl.
Za nowy dział odpowiada Patryk Chilewicz, który do Fashionpost.pl przeszedł z serwisu Plejada.pl. Wcześniej był dziennikarzem „Faktu”, współpracował też z „Przekrojem”.
Nową redaktor prowadzącą Fashionpost.pl na miejsce Weroniki Płochy została z kolei Michalina Murawska związana z serwisem od połowy ub.r. Wcześniej współpracowała ona m.in. z portalem Lamode.info. W sumie zespół redakcyjny portalu to już 12 osób.
Fashionpost.pl wchodzi też w produkcję własnych treści wideo. - Będą to materiały dotyczące wydarzeń, których jesteśmy patronem (pokazów mody, fashion weeków, konferencji naukowych) a także gwiazd (krótkie wywiady). Być może w przyszłości pojawią się bardziej rozbudowane formaty - zapowiada Duszyńska.
Portal utrzymuje się z reklam - sprzedaje formaty displayowe, ale wchodzi też mocno we współpracę z partnerami pod postacią content marketingu.- Do tej pory zrealizowaliśmy kilkadziesiąt dużych projektów dla naszych klientów, m.in. H&M, Eris, Solar, W.Kruk, Ecco, Reserved, Tous, Lilou czy roczny projekt z Whirlpool. To rosnące źródło przychodów - podkreśla Duszyńska. Docelowo serwis planuje też rozwinięcie oferty e-commerce.
Z danych własnych wydawcy wynika, że Fashionpost.pl odwiedza miesięcznie 140 tys. unikalnych użytkowników, którzy odpowiadają za 650 tys. odsłon.
Dołącz do dyskusji: Fashionpost.pl rozwija się o treści z gwiazdami i wideo