Facebook żąda ponad 700 000 USD za dzienną emisję reklam "logout"
Facebook od niedawna wyświetla reklamy na stronie, którą użytkownicy widzą po wylogowaniu z portalu. Reklamodawcy decydujący się na tego typu promocję muszą słono za to zapłacić.
Tzw. "logout ads" pojawiły się we wprowadzonym niedawno przez Facebooka nowym zestawie produktów dla marketerów o nazwie Premium, m.in. obok reklam w mobilnych wersjach portalu (więcej na ten temat).
Według serwisu Ad Age, powołującego się na anonimowe źródło, reklamy wyświetlane po wylogowaniu Facebook sprzedaje w pakiecie z reklamami, które użytkownicy portalu widzą w aktualnościach na stronie głównej. Dzienna emisja tych drugich kosztuje podobno 550 tys. dolarów, a reklam "logout" - 160 tys. dolarów, co razem daje 710 tys. dolarów.
Jako pierwszy z nowego produktu Facebooka, jak na razie dostępnego tylko za oceanem, skorzystał Microsoft, który 1 marca promował swoją internetową wyszukiwarkę Bing. Wśród kolejnych reklamodawców byli m.in. Ford i Subway.
Dołącz do dyskusji: Facebook żąda ponad 700 000 USD za dzienną emisję reklam "logout"