SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej

Polscy reklamodawcy mogą już wykupywać dużą reklamę displayową na stronie logowania do Facebooka. Jako pierwsza firma skorzystała z tego sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska.

Duża reklama displayowa na stronie logowania do Facebooka może mieć formę graficzną lub wideo oraz odnośniki do fanpage’a promowanej marki. „Ten format, połączony z Reach Blockiem, daje zasięg prawie 5 mln polskich użytkowników i 20 mln odsłon w 24 godzin” - informuje portal Wirtualnemedia.pl zespół Facebook Marketing Polska.

>>> Orange Polska z milionem fanów, porządki na fanpage’ach (raport)

Nową reklamę może wykupić każdy marketer - minimum na 24 godziny, a bez górnych limitów czasowych. Jako pierwsza z tego formatu skorzystała w weekend sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska, która rozpoczęła właśnie swoją kampanię launchingową (przeczytaj o niej więcej o obejrzyj reklamy).

Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz Smykowski
Imponujące statystyki. Tzn. wydaje mi się, że większość użytkowników FB jest już zalogownych i nie patrzy na ekran logowania, ale dla nowych i sporadycznych użytkowników to świetne rozwiązanie.
0 0
odpowiedź
User
Karol
Jest to reklama na stronie po wylogowaniu, a nie na stronie głównej - a więc pojawia się wszystkim, którzy wylogują się danego dnia z Facebooka.
0 0
odpowiedź