Fabryka Marketingu z nową dyrektorką działu client service oraz nowym dyrektorem działu mediów
Stanowisko client service director oraz media director w Fabryce Marketingu objęli odpowiednio Agnieszka Pałasz oraz Patryk Goławski, awansując tym samym w strukturach agencji.
Agnieszka Pałasz posiada ponad 7-letnie doświadczenie w obszarze marketingu. Z Fabryką Marketingu związana jest od początku 2023 roku. Wcześniej przez 4 lata zarządzała działem marketingu sieci szkół języka angielskiego dla dzieci i młodzieży Early Stage. Była również odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną marki Stokrotka.
W Fabryce Marketingu zarządza działem client service, który realizuje projekty dla marek takich jak: Orange, Autopay, Wedel, Tele Pizza czy Bialcon.
Patryk Goławski związany jest z Fabryką Marketingu od 5 lat. Na co dzień odpowiada za nadzór i tworzenie kampanii w panelach reklamowych takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads czy TikTok Ads. Prowadził kampanie, szkolenia oraz audyty dla klientów takich jak: Autopay, Orange, T-Mobile, ATAL, Bashesh, Jean Louis David, PKP czy EPEE. Od 2021 roku kierował zespołem zajmującym się kampaniami performance’owymi.
Zobacz: Daniel Przygoda na czele działu kreacji w Fabryce Marketingu
Z początkiem maja Fabryka Marketingu zakończyła współpracę z dwójką poprzednich dyrektorów client service oraz Mediów, Arturem Szymulą oraz Luizą Kot.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu z nową dyrektorką działu client service oraz nowym dyrektorem działu mediów