Fabryka Broni "Łucznik" wybiera agencję do kampanii wizerunkowej
Fabryka Broni "Łucznik" zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację kampanii, której celem ma być m.in. wzrost zainteresowania bronią palną wśród użytkowników cywilnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowane przez Fabrykę Broni "Łucznik" działania reklamowe mają pobudzić zainteresowanie jej wyrobami, głównie bronią palną wśród użytkowników cywilnych. Mają również zwiększyć świadomość grup docelowych odnośnie procesu projektowania i powstawania nowych konstrukcji na rynku uzbrojenia oraz zwiększyć świadomość i zbudować kulturę obsługi nowoczesnych jednostek broni.
Ich celem będzie także zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku wśród kluczowych grup docelowych, wśród których są klienci indywidualni, instytucjonalni, społeczeństwo zainteresowane bieżącymi wydarzeniami z zakresu gospodarki).
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie kompleksowej i spójnej koncepcji kreatywnej oraz wykonawczej kampanii wizerunkowej, produkcja materiałów, realizacja kampanii, produkcja i postprodukcja reklam.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (30 proc.) i koncepcja (70 proc.).
Fabryka Broni nie podaje na obecnym etapie budżetu ani terminu realizacji kampanii.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Broni "Łucznik" wybiera agencję do kampanii wizerunkowej