Exatel w nowych barwach, zapowiada nową strategię
Operator telekomunikacyjny Exatel wdraża nową strategię, usługi oraz prognozuje wzrost dochodów. Firma zaprezentowała również nową identyfikację wizualną.
Nowa strategia operatora opiera się na czterech filarach: rozwoju sieci światłowodowej, cyberbezpieczeństwie, zintegrowanych usługach teleinformatycznych (ICT) oraz inwestycjach w innowacje. Telekom stawia także na rozwój kompetencji badawczo-rozwojowych. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy udało się jej pozyskać 10,59 mln zł grantów na B+R.
- Tradycyjne usługi to za mało, by utrzymać się na rynku. Dlatego nie chcemy nikogo naśladować, mamy własny pomysł na siebie. Rozszerzyliśmy formułę działania o nowe usługi i nowe branże, zainwestowaliśmy w rozwój sieci, zbudowaliśmy nowe kompetencje. Efekty? Widać je gołym okiem, patrząc już na pierwsze cztery miesiące tego roku. Odnotowaliśmy pierwszy od lat wzrost wskaźnika EBIDTA – i to aż o 52%, porównując do tego samego okresu w 2017 roku. A to tylko jedna z wielu pozytywnych informacji - mówi Nikodem Bończa Tomaszewski, prezes Exatel.
Wyrazem zmian jest nowa identyfikacja wizualna firmy, stworzona studio projektowe White Cat Studio. Dominują w niej biel i intensywny błękit, który zastąpił dotychczasowy kolor pomarańczowy.
Po lewej: stare logo Exatel, po prawej nowe
- Wybrany kolor ma silne konotacje z innowacją i rynkiem nowych technologii. Chcemy podkreślać, że jesteśmy firmą, która nie goni za zmianami, ale sama je tworzy. Kolor wzmacnia przekaz, że Exatel to firma twórcza, kompetentna i gwarantująca partnerom spokój. Przejście tonalne między dwoma odcieniami niebieskiego dodaje mu lekkości – mówi Marcin Malicki, wiceprezes Exatel, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Exatel to twórca jednej z trzech znaczących na rynku sieci światłowodowych w Polsce, obok Orange i Netii. Jest operatorem telekomunikacyjnym dla B2B, skupionym na usługach dla firm, innych operatorów i sektora publicznego.
Dołącz do dyskusji: Exatel w nowych barwach, zapowiada nową strategię