Enea planuje przetarg na kompleksową obsługę reklamową
Spółka energetyczna Enea planuje przetarg dotyczący wyboru agencji do kompleksowej obsługi reklamowej w latach 2024-2026 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka sonduje rynek pod jego kątem.
Spółka Enea SA prowadzi badanie rynku, w ramach którego chce pozyskać informacje o zainteresowaniu potencjalnych
agencji nawiązaniem współpracy ze spółką w latach 2024-2026 w zakresie kompleksowej obsługi kreatywnej.
Spółka planuje podpisać umowy ramowe z maksymalnie dwoma agencjami w tym zakresie. W związku z tym zaprasza zainteresowane agencje do złożenia wstępnej informacji (RFI) na temat potencjalnej współpracy.
W odpowiedzi agencje muszą m.in. określić ceny za takie usługi, jak przygotowanie i realizację strategii w zakresie działań reklamowych, przygotowanie kampanii reklamowej, opracowanie i realizację loterii promocyjnej, scenariusz i produkcję spotu reklamowego do telewizji, radia, internetu, produkcję materiałów reklamowych, billboardów sponsorskich, produkcję reklamy prasowej i outdoorowej itp.
Agencja powinna również udzielić informacji na temat doświadczenia. Zainteresowane agencje mogą składać wypełnione dokumenty na wskazany adres email do 14 sierpnia br.
Spółka zastrzega, że jej zapytanie na obecnym etapie nie może być interpretowane jako oferta, zaproszenie do udziału w negocjacjach, bądź propozycja zawarcia umowy dotyczącej kwestii objętych zapytaniem, w tym w szczególności nie jest i nie może być interpretowane jako oferta, umowa ani zobowiązanie do udzielenia zlecenia.
Enea podkreśla również, że każda z firm, która odpowie na niniejsze zapytanie ponosi wszystkie koszty własne oraz podwykonawców takiego podmiotu powiązane z przygotowaniem odpowiedzi.
Dołącz do dyskusji: Enea planuje przetarg na kompleksową obsługę reklamową