„Elle” z akcją „Szaleństwo Zakupów”
Październikowemu numerowi miesięcznika „Elle” (Hubert Burda Media) towarzyszy specjalny dodatek, w którym znalazły się kupony rabatowe umożliwiające zakup produktów ze zniżką do 70 proc.
Dodatek „Elle” z kuponami rabatowymi ukazał się w ramach akcji „Szaleństwo Zakupów”. Czytelnicy, którzy kupią październikowe wydanie miesięcznika i wytną kupony rabatowe będą mogli zrobić zakupy ze zniżką w około 6 tysiącach sklepów w całej Polsce w weekend od 5 do 6 października br. Dodatkowo w tych dniach w centrach handlowych Złote Tarasy w Warszawie, Stary Browar w Poznaniu oraz Silesia w Katowicach ulokowane będą specjalne „Strefy Szaleństwa Zakupów”, w których w robieniu zakupów pomagać będą styliści gwiazd.
Organizacji akcji „Szaleństwo Zakupów” towarzyszy kampania reklamowa w punktach sprzedaży (HDS, Empik), telewizji (TVP, TVN, Polsat, Atmedia, AXN, Fox, Discovery) oraz radiu (Radio ZET i Chilli ZET, RMF FM, Radio Kolor).
Dodatkowo zaplanowano kampanię online (Ceneo, Domodi, WP i strona elle.pl), działania w mediach społecznościowych (Facebook), a także akcje mailingowe oraz promocję we wszystkich tytułach wydawnictwa Hubert Burda Media. Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu wydawnictwa.
W maju br. średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Elle” wyniosła 57 072 egz. (dane ZKDP - więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Elle” z akcją „Szaleństwo Zakupów”