Edyta Koczwara analityczką w zespole Harbingers
Pracę w agencji Harbingers, wspierającej e-commerce, rozpoczęła Edyta Koczwara, która objęła stanowisko digital analyst.
W Harbingers Edyta Koczwara będzie odpowiadać za rozwój obszaru big data, a w szczególności za projekty łączenia danych online i offline dla branży retail i e-commerce.
Do zespołu Harbingers Koczwara przeszła z Novem, gdzie przez ponad pięć lat zajmowała się analityką. Wdrażała rozwiązania analityczne dla takich marek jak Duka, Creditstar, Prymat, Wawel, Morele, Play czy Red Bull Mobile.
- Konsekwentnie realizujemy strategię bycia kluczowym partnerem dla naszych klientów. Zamiast dostarczać im usługi, wprowadzamy dla nich zmiany - komentuje szef Harbingers, Kornel Dulęba.
Dołącz do dyskusji: Edyta Koczwara analityczką w zespole Harbingers